torsdag den 19. oktober 2017

Boston

Så er det over en måned siden, vi tog afsted til Boston for at scrappe på et cruiseskib.
Vi har haft skønne 14 dage sammen og fik da også scrappet lidt(og købt en del ind i diverse scrapbutikker).
Ombord på cruiseskibet var vi på kurser og inspirationscrops med 14 skønne amerikanske kvinder og 2 festlige undervisere. Super hyggeligt og en fantastisk oplevelse også selvom vi ikke fik lært så meget.
Inden vi tog afsted fik vi en frivillig opgave, som var at lave en dørdekoration.
Her er Anettes og mit bidrag:
Desværre vandt Anette og jeg ikke, det gjorde vores naboer tilgengæld - fuldt fortjent(det var de to andre danskere). Jeg tror vores to døre, var de eneste der blev sat stemmer på - fuldt forståeligt må jeg ærligt sige - og så har snakker vi ikke mere om det!

Nok om det, nu skal I se, hvad vi fik lavet på kurser og crops:
En sød ide, hvis man vil lave sit eget vægmaleri. Der er malet med hvid grunder, derefter malet her og der med ønskede farvenuancer(farven blev dryppet ned i den endnu våde hvide maling og strukket lidt ud med en pensel) Derefter lægger man en wallsticker ned i den stadig våde maling og med en pensel fjerner man lufthuller. Jeg har derefter lagt lidt mere maling på for at integrere teksten mere i baggrunden. Tilsidst skal den lakeres.

Teknik med et blad, sværte og stempel.

Først er der stemplet og derefter malet med tusser. Jeg har tænkt mig at bruge dem til "til og fra kort"

Har du gamle cowboybukser, så kan de snildt bruges til en blomst.

Se med den 21. oktober, der viser jeg mere fra vores tur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar