torsdag den 10. oktober 2013

et kort med fyld

Som lovet så er her mandeversionen af mit romantiske kort 
 
Jeg valgte billedet her, som jeg havde liggende, fordi det passede knaldgodt ind i farverne. Jeg har brugt en MS kantpunch til kanterne
 
Uh jeg synes altid det er svært med pynt til mandekort, men heldigvis var Stines hjælpende råd og lidt ting lige ved hånden!!
Det fede tekststempel fra TH er lånt af søsteren min, heldigvis ejer jeg det også snart selv! 
 
Et gammelt TH western stempel og jeg har brugt det super fede, men også super irriterende distress embossing pulver. Det er bare så svært at se, hvornår det er smeltet. Selvfølgelig havde jeg ikke fået det smeltet helt, så da jeg skulle tjekke det efter, fik jeg børstet en del af. Men det var så held i uheld for det så bare brandgodt ud!
 
Siderne holdes sammen af dobbeltklæbende lim og eyelets. 
 
Indeni ser det sådan ud. Skiltene og rammerne er fra en spellbinders. 
 
skrivefeltet ser sådan ud, jeg har dog selv tilføjet stemplet nederst til venstre. 
 




4 kommentarer:

  1. Dette kort er også super flot - så gennemført med så mange lækre detaljer!!

    SvarSlet
  2. Det er blevet så flot det kort :-)
    billedet hvor er det fra? kan du sende det?

    SvarSlet
  3. Det kort er for lækkert. Fede farver og flot model, også kortet :)

    SvarSlet