lørdag den 11. februar 2012

Rasmus fylder 18

Gosh er man så ved at blive lidt gammel, når ens yngste barn fylder 18 år! Ikke mig, tror jeg nok......
Rasmus skulle, lige som sin søster, naturligvis også have et lille album om sit eget liv. Det endte så med, at det fuldstændigt tog overhånd og blev så tykt at jeg måtte skifte zutterringene ud med noget andet, som desværre ikke helt fungere lige så godt. Forsiderne, som allerede var lavet indeni, blev så lidt for små, da den gaber nu, men pyt med det, det er tanken der tæller!

Jeg havde lavet en baybog og en rejsekuffert, som skulle have været indeni, men der var simpelthen ikke plads, så derfor måtte de om på forsiden. Bruges skulle de, jeg har nemlig brugt en hylen masse tid på dem!

Men her er den så:

Kufferten endte med at se sådan ud. Linda havde en masse lækkert rejsepapir fra en gammel serie, jeg mener den er fra Grafic45. Den passede bare perfekt hertil, så jeg fik lov at "låne". 

Den er ret enkel indeni, så alle siderne ser mere eller mindre sådan ud:

Jeg vil hver dag vise lidt fra bogen. En hel del af siderne er nemlig små LO, så der er masser af detaljer.

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den bare blevet super flot.:-)

    SvarSlet
  2. Det er helt vildt så flot det er.
    Jeg sidder og kigger med hved gang der kommer en ny side på bloggen - nogle har man jo set irl. :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet