fredag den 4. november 2011

Love

Og et af dejlige Rasmus i nogle skønne farver

Jeg havde jo set hvordan hjørnet skulle laves for mig, men havde lige glemt det, da jeg skulle være besparende og skære noget af baggrundspapiret fra! Knappen fandt jeg i min knappeæske, jeg blev så glad, "narj har jeg sådanne nogle gamle knapper liggende, gad vide hvor jeg har købt dem henne". Indtil jeg sad og satte dem på, så kom jeg i tanke om, at det var nogle nye jeg havde købt i Ballerup og at jeg havde lagt dem i te som et forsøg! Men man må jo sige, at forsøget lykkedes, når det snyder selv hende der lavede det! Blomsten er en træblomst, som lå i en månedspakke, den har fået lidt cracklepaint.

Matten bagpå billedet er klippet med en bølgesaks og har derefter fået nogle hvide prikker. Jeg er helt vild med det lille ekstra, det lige giver et billede. Er set hos Gabriella! 

Se lige for nogle lækre bogstaver, de lå i en månedspakke. Teksten nedenunder er en rubon 

Sødt bånd, som blev købt ved en fejl på conventet. I lyseet i hallen så det lidt råhvidt ud, men da jeg kom ned på min plads og lagde det på mit LO, kunne jeg jo godt se, at det var grønt! Her kan man også se de fine drops på min cirkel. 

Lidt blomster hører jo også med 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar