torsdag den 16. december 2010

Sikken en gang rod

Hold da fest - færdig med 3-4 timers scrapperi og så ligner bordet og alt omkring mig et bombet lokum! Kender du det?? Lige et kig:




Og hvad får man så lavet på alle de timer?? Jo jeg blev så forfærdelig inspireret af et tag jeg har fået af min søde veninde Anja. Det har hængt foran mig i flere dage, du ved - bare for at få ideerne til at flyde. Det var de så lidt længe om, men i går aftes, inden jeg skulle i seng, så skete det!! Så i dag gik jeg igang. og jeg er faktisk ret stolt af mig selv:

Først et med min gine fra Quickutz og en ramme fra ?? Bagbeklædningen er lavet i lysegråt karton, som har fået et tykt lag glossy accent. Det er lidt svært at se her, men det giver genskin i lyset:


Så lige det der ligner Anjas allermest. Jeg sad og overvejede, om jeg skulle bruge et sommerbillede eller et vinterbillede. Hmmfr, besluttede mig for vinterbilledet, men min hjerne havde åbenbart besluttet sig for sommerbilledet. For som du kan se, har jeg fået puttet en fin blomst og nogle grønne blade på!!


Se lige min nye silhouette dies!!! Er den ikke bare helt fantastisk!


Den samme dies, men bare brugt på en anden måde og sat lidt mere på skrå!


Så lige en anden embossing dies, jeg har selv klippet den ud efterfølgende, en ide jeg så Anja lavede i søndags.


Her den samme dies, men jeg har bare klippet foden anderledes ud og pyntet den anderledes.

Så nu sidder jeg her igen og kan lige nå at arbejde en times tid før jeg skal i seng!!! Jeg tror jeg vil lave den Tim Holtz tag, som jeg har lavet, nu bare i en fødselsdagsudgave. Jeg må jo vente med at lave de andre dies, til jeg får materialerne til dem! (er på vej til mig!!)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar