tirsdag den 14. september 2010

Årets scrappe mål

Prøv lige at se, hvor langt jeg er kommet, dette var de mål jeg lavede d. 1. januar:
I år vil jeg nå at lave og vise på min blog:

  • LO'er for hele 2009, Fæææærdig
  • Et minialbum med vores hus i Italien nu har jeg fået skrevet nogle af billederne ud!
  • mit bryllup (fra 1989) er overhovdet ikke kommet igang!
  • 20 Lo'er fra før 2009 har fået lavet 10 fra 2008, så nu er det album også færdig! Derudover har jeg lavet 25 fra før 2008, så nu er det mål også nået: FÆÆÆÆÆÆrdig
  • lave LO'er løbende for 2010, så når vi kommer til midten af februar, så har jeg lavet for hele januar osv. (undtagen i sommerferien) er godt igang, men er lidt bagud
  • min. 20 kort (julekort gælder ikke.) må vist siges at være nået - også selvom det jo er lidt snyd, kortene sælges jo videre

Jeg opdaterer løbende denne side efterhånden som målet er nået.

Jeg har scrappet 66 sider indtil videre i år.

Jeg har scrappet 177 kort indtil nu.

2 kommentarer:

  1. Det er da bare helt vildt - ville ønske jeg fik nået så meget - vi ses søndag krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er du god og super kreativ. Keep up the good work. KH 10na

    SvarSlet