fredag den 13. november 2009

Mega cybercrop

Ok, tordag startede så Festivalens mega cybercrop med 30 udfordringer, der skal være færdige til på mandag aften! Det har jeg altså opgivet på forhånd....Men vil selvfølgelig forsøge at lave så mange som muligt. Derfor begyndte jeg i går lige efter arbejde og til kl. 23 i går aftes. Tilsidst måtte jeg smide trøjen, jeg synes godt nok jeg blev varmer og varmer. Det endte med, at jeg kl. 23.11 børstede tænder og derefter kastede mig ind på sengen med hovedpine og kvalme. Ole måtte derefter hente en spand til mig, da jeg fik det rigtig dårligt!

I morges da jeg stod op, havde jeg det så meget fint, så det må være al det scrap!!


Nå men her er så de udfordringer jeg indtil nu har kastet mig over:


Brug mindst 4 billeder på 1 LO








Brug en bestemt skitse (som I så ikke kan se om jeg har fulgt, men det har jeg!)



Brug mindst en sky på LO'et






Pink, turkis og hvidt skal være på Lo




Lav et fastelavns LO










Ingen kommentarer:

Send en kommentar