fredag den 5. februar 2016

Fødselsdagsugle

Et rigtig fødselsdagskort med små ugler og noder
 
Hatten er fra en die med balloner og hatte, som er købt i Lil'inkers 

onsdag den 3. februar 2016

Masser af fugle

Da jeg sad og fandt papir til mit kaffetag, faldt jeg over dette skønne papir fra LeBlanche. Og så måtte jeg i gang med et tag.
 
Mit fuglebur trængte godt nok til at blive støvet af!
Det har fået en omgang guldembossing.
Den lille fugl og grenene er fra Tim Holtz punch. 
 
Super lækkert og sart blondebånd 


mandag den 1. februar 2016

OSH #223


Nu nærmer tiden sig jo for breve til kæresten derhjemme:
 
 
Ovenpå det må vi vist have lidt råt!
 

lørdag den 30. januar 2016

Tag Paris

Et tag, som jeg blev inspireret af fra et kort
 
Skønt bånd, som er købt i København 
 
Det lille Eiffeltårn er fra Movers and shapers. Det har fået sort svære og hologram-embossing. 


torsdag den 28. januar 2016

et uglekig

Man kan måske ikke lige se det, men matten er blevet stemplet med mit træstempel med Walnut Stain, derefter har jeg strøget over med vintage distress powder. Det har givet en super effekt.


onsdag den 27. januar 2016

Mojo monday

Igen i denne uge, har jeg været med på Mojo's skitse, se den her:
 
Blomsten er fra en Mariannedie, hvor der også hører små stempler med til at stemple lidt liv i blomsterne! 
 
Små hjørner kan gøre meget, her udlånt af Anne-Marie 



tirsdag den 26. januar 2016

Project life

 
Jeg fandt en die med polarid, som jeg havde glemt, at jeg havde. Derfor er dette LO blevet lidt anderledes end de andre. Samtidig opdagede jeg, at kanten på det nye Bazzilkarton gør, at kartonet lige pludselig er 31.5 cm bredt! Det opdagede jeg først, da jeg havde doodlet færdigt. Eftersom det var på den forkerte led, kunne mit LO selvfølgelig ikke komme ned i plastiklommen, så der måtte lige en feberredning af dimensioner til. Doodleriet i siderne er derfor kommet til bagefter, da de andre jo blevet skåret fra!